måndag 24 januari 2011

semester utan jobb

I morgon drar vi! Tjohooo! Nästan färdigpackat, snart på väg ner i duschen och sen i säng. vågar nästan inte skriva det här, men jag tror faktiskt att vi har koll på det mesta. (bankar huvudet lite mot väggen här i skrockförebyggande syfte).

Knät har faktiskt känts okej de senaste dagarna, fast jag inbillar mig att jag kände något mer i dag, när jag inte hunnit stretcha. Nåja, jag har många timmars flygresa på mig att stretcha i morgon. Både VFF och löparskor åker i alla fall med till Thailand, ihop med träningskläder och jag har hopp om att kunna smyga ut på några korta försiktiga rundor åtminstone. Annars får jag hålla mig till simning och lite egen yoga samt bodybalance. Det blir nog bra vilket som.

Och i morse ringde de och berättade att jag inte blir erbjuden det där braiga jobbet som jag var på intervju för. Det var väldigt jämnt och av de sex som intervjuades så hade de tre riktigt bra, i stort sett jämna kandidater som alla hade bra kompetens och erfarenhet. Jag "föll på målsnöret", vilket förstås inte är någon som helst tröst. Nya tag! Fast först semester!

Och bloggvila här till jag är tillbaka. Så länge finns jag på Resebloggen.

1 kommentar:

Mia sa...

Härligt! Ha det helt fantastiskt! Ska spana in resebloggen med jämna mellanrum :)

Kram m