onsdag 2 mars 2011

medaljdags?

I dag är det härlig dagmeja, äntligen känns det som att våren faktiskt är på väg. Jag hoppas att solskenet ska krönas med svenska medaljer i sprintstafetten i VM, det verkar ju faktiskt (peppar peppar) som att vallan funkar för de svenska skidlöparna i dag.

Mitt knä känns lite sämre faktiskt. Ingen stor skillnad, det gör inte speciellt ont, men lite grann, hela tiden när jag bara går som vanligt. Trots löpvila och duktig med rehabben, både styrkeövningarna och stretchen så är jag alltså lite sämre - det är inte okej. Men vi får se vad som händer i fortsättningen helt enkelt, det är bara frustrerande.

Nu ska jag stretcha och heja på Kalla och Ingemarsdotter. I kväll blir det step igen.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Och det blev det, inte bara medalj utan GULD! Strålande!!!! :D

Lotta sa...

Nu grabbarna..

Mia sa...

Ja jäklar vad medaljer vi håvar in just nu :) så himla härligt! När det finns så där asgrymma människor så känns det helt okej att börja dra sig tillbaka och låta dem stråla sig istället :)

Krya på knät!

Kram

Lotta sa...

Skönt att det lossnat lite. Och det var härligt att se tjejernas medaljglädje efteråt, de strålade verkligen. och som de körde!

Har lite ondare i knät nu, det går åt fel håll.. :(