tisdag 30 november 2010

blev inget

Nä, det blev varken löpning eller pepparkaksbak i går och inga julgardiner till fusktvättade fönster. J fick med sig en kompis hem från skolan och jag tog tag i ett litet diskberg. I dag blir det ett nytt försök, med baket alltså. Se hur mycket jag hinner innan det är dags att åka in och köra ett team teach adventsstep. Springa får jag göra framåt helgen. Nu ska jag bara samla lite kraft och släpa mig härifrån. Seg i dag och med en lätt huvudvärk. Jag som aldrig har huvudvärk. Så när jag lämnat J på skolan och tagit en promenad med hunden så kröp jag ner i sängen en timme. Hade jag inte ställt alarmet hade det nog kunnat bli två eller tre... Innan dess var huvudvärken värre, men den försvann inte helt av tuppluren heller.

Ett, två tre, nu gick jag

Inga kommentarer: